Dale Carnegie Akademi

Kaliteli Müşteri Hizmetleri Eğitimi

Mükemmel bir müşteri hizmeti, başarıyı müşterileri üzerinden tanımlayan tüm kurumlar için çok önemlidir.

POPULAR COURSES in PEOPLE SKILLS

Effective Communications & Human Relations

Live Online

This course will help you master the communication skills necessary in today’s demanding business environment.

Hayran kalmış bir müşteri sadık bir müşteridir

Tek bir müthiş müşteri hizmeti deneyimi aracılığıyla gelişen ilişkiler sadece bir satış sağlamakla kalmaz, gelecek yıllarda tekrar edecek satışları sağlayacak müşteri bağlılığını da oluşturur. İlave olarak sosyal ve dijital dünyanın mevcut durumunu düşündüğümüzde, tek bir mükemmel müşteri hizmeti deneyimi anında binlercesine dönüşebilir. Bundan dolayı etkili bir müşteri hizmetleri eğitimi satışta ve müşteri bağlılığında uzun süreli bir artış sağlamanıza yardımcı olur.

Amacınıza uygun müşteri ve ekipler oluşturun

Müşteri deneyimi tüm kurumlar için çok önemlidir. Çalışan ve müşteri arasındaki her bir etkileşim sadece sadık müşterilerin sayısını etkilemekle kalmaz etkili müşteri hizmetleri becerilerine sahip çalışanların işlerine karşı daha büyük bir değer ve bağlılık hissetmelerini de sağlar. Bu beceriler, onları sergileyen çalışanlar kadar mevcut ve gelecekteki müşterilerin akıllarında da olumlu bir etki oluşturur.

Müşteri hizmetleri eğitim programlarımız aşağıdaki konularda size yardımcı olacaktır:

Müşteri hizmetleri fikirlerini değerlendirmek ve hedefler belirlemek

Aktif hizmet elemanlarınızdan kahramanlar yaratmak

Her bir etkileşimle müşterilerinizi size hayran bırakmak

Değerli müşteri ilişkileri kurmak

Müşteri hizmetleri eğitim programlarımıza göz atın

Eğitimimiz geliştirmek istediğiniz yetenek veya içerik alanına bağlı olarak gelişmiş müşteri hizmetleri ipuçları ve araçları sağlamaktadır. Eğitim ve gelişim programlarımızı inceleyerek olumlu ilk izlenimler yaratan, müşterilerin beklentilerini karşılayan ve bağlılıklarını sağlayan müşteri hizmetleri becerileri hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri eğitimine hemen kaydolun

İlginizi çekebilecek müşteri hizmetleri eğitimi kaynakları:

İç Çatışmaları Çözümleme Rehberi

eBook  

İnsanlarla etkileşim kurma yeteneği, karmaşık ve hızlı tempolu çalışma ortamlarının baskısıyla günümüzde daha da önem kazanmıştır. Bu e-kitap, çatışma durumlarını ve iş birliği geliştiren çözüm yöntemlerini analiz etmek için fikirler sunmaktadır. Çatışmalara karşı bireysel tepkilerin nasıl yorumlanacağını keşfederek, duyguları, ihtiyaçları, daha iyi anlamayı ve yönetmeyi becerin.

Zaman Yönetimi: Optimal Sonuçlara Ulaşmanızı Sağlayacak, Zamanınızı Etkin Yönetmeye Yönelik Pratik Bir Rehber

eBook  

Günümüz dünyasının gerçeği, daha kısa sürede mükemmel sonuçlar elde etmemiz gerektiğidir. Anahtar, hem profesyonel hem de kişisel olarak, en ideal sonuçları verecek şekilde zamanınızı optimize etmektir. Bu kısa rehber, görevleri önceliklendirmenize ve işinizi verimli bir şekilde yürütmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

Üstün Müşteri Hizmetleri için Hızlı İpuçları


eBook

Kulağa basit gelebilir, ancak kârlılığın ve büyümenin yönlendirilmesi müşteri hizmetleri ve memnuniyetinden kaynaklanmaktadır. Bir müşteriyi şampiyona dönüştürmek, müşteri yaşam döngüsü boyunca detayları mükemmelleştirmeye bağlıdır. Bu kılavuz, hemen kullanabileceğiniz pratik müşteri hizmetleri ipuçları sunar.

Bize ulaşın
 
İş ve günlük yaşamınızda başarılı olmak için gereken becerilerinizi geliştirmeye yönelik daha fazla bilgi almak veya soru sormak için günün her saatinde bizimle iletişim kurabilirsiniz.
 

Verdiğiniz bilgiler, Gizlilik Politikası şartlarımıza uygun olarak kullanılacaktır.

Program Hakkında Önemli Detaylar

Program seans bilgileri.

• Lokasyon:
• Saat:
9:00-17:00
• Tarihler: dd/aa/yyyy – dd/aa/yyyy
• Eğitmenler: