-
Dale Carnegie Başarı Stratejileri
- 29/03/2024
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
Yorum yapılmamışKontrolü Ele Alın da paylaşılan paha biçilmez bilgilere kendinizi verin. Uygulanabilir stratejilerle düşüncelerinizi, duygularınızı, ilişkilerinizi ve kariyerinizi yönlendirmeyi öğrenin.
-
Bir Liderin İş İnovasyon Rehberi
- 09/10/2023
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
İnovasyon tamamen ücretsiz olan birkaç kaynaktan biridir. Ancak inovasyon bir süreçtir ve nihai amaç, en değerli varlığınız olan çalışanlarınızdan vizyon kazanmaktır.
-
Çalışanlarınız Motive Mi?
- 09/10/2023
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
Dale Carnegie Training Çalışan Bağlılığı Araştırmasına göre: Bağlantısız çalışanların %69’u, yalnızca %5’lik bir ücret artışı karşılığında mevcut işlerinden ayrılacaktır. Bu kesinlikle karşılayamayacağınız bir sonuç. Bu e-kitap, çalışanlarınızı motive etmek ve bağlılık kültürünüzün kalitesini artırmak için ipuçları sağlar.
-
Çok-Kuşaklı Bir İşgücünü Yönetmek
- 11/01/2023
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
Baby boomer jenerasyonundan, X jenerasyonuna ve Milenyumlulara kadar, çok kuşaklı her iş gücünü neyin motive ettiğinin kısa bir analizini göreceksiniz.
-
Hikaye Anlatma Sanatı
- 18/03/2022
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
İş insanları, ekiplerine ilham vermek, çalışan bağlılığını arttırmak, müşterileri etkilemek ve potansiyel yatırımcıların dikkatini çekmek için hikaye anlatma sanatından yararlanır.
-
Etkili Performans Değerlendirmesi
- 26/11/2021
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
Performans değerlendirmesiyle çalışanlarınızı teşvik etmenin, güçlendirmenin ve meşgul etmenin en iyi yollarını size gösterecektir.
-
Yeni Yönetici Olanlar İçin Liderlik Rehberi
- 18/06/2021
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
Liderliğe geçiş, kariyerinizdeki en zor zamanlardan biridir. Dale Carnegie’nin bu öğrenim rehberi, yeni yöneticiler için liderlik becerileri sağlayacaktır.
-
Zaman Yönetimi
- 27/04/2021
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
Günümüz dünyasının gerçeği, daha kısa sürede mükemmel sonuçlar elde etmemiz gerektiğidir. Anahtar, hem profesyonel hem de kişisel olarak, en ideal sonuçları verecek şekilde zamanınızı optimize etmektir.
-
Üstün Müşteri Hizmetleri İçin Hızlı İpuçları
- 27/04/2021
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
Kulağa basit gelebilir, ancak kârlılığın ve büyümenin yönlendirilmesi müşteri hizmetleri ve memnuniyetinden kaynaklanmaktadır. Bir müşteriyi şampiyona dönüştürmek, müşteri yaşam döngüsü boyunca detayları mükemmelleştirmeye bağlıdır.
-
Müşteri İlişkileri Geliştirilmesi ve Satış
- 27/04/2021
- Yayınlayan: dalecarnegietr
- Kategoriler:
Müşterilerinize bir değer teklif etmek için öncelikle ihtiyaçları net bir şekilde anlamanız gerekir. Bu amaçla, herhangi bir müşteri etkileşiminde yapabileceğiniz en önemli şey soru sormak ve ardından dinlemektir.
- 1
- 2