Dale Carnegie Türkiye

Kaliteli Müşteri Hizmetleri Eğitimi

İnanılmaz müşteri hizmetleri becerileri, müşteri sadakati oluşturmak için çok önemlidir.

BİR EĞİTİM PROGRAMI BULEKİP EĞİTİMİ HAKKINDA BİLGİ

Hayran Kalmış Müşteri, Sadık Müşteridir

müşteri sadakati
UYGUN MÜŞTERİ HİZMETLERİ EĞİTİMİ, UZUN VADEDE SATIŞ VE MÜŞTERİ SADAKATINDAKİ ARTIŞLARA KATKIDA BULUNABİLİR.

Tek bir olumlu müşteri hizmeti deneyimiyle geliştirilen ilişkiler, yalnızca satış yapılmasına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda gelecek yıllarda tekrar satış yapılmasını sağlayan sadık bir müşteri yaratabilir.

Ayrıca, sosyal ve dijital çağın durumuyla birlikte, inanılmaz bir müşteri deneyimi anında binlerce kişiye daha dönüşebilir.

En İyi Müşteri Hizmetleri Eğitim Programları

ONLINE CANLI | 3 SAAT
Müşteri Şikayetlerini Fırsata Dönüştürmek

Şikayetler, empati ile ele alınırsa, daha güçlü müşteri ilişkileri ve iyileştirme fırsatları yaratmak için bir fırsattır.

ONLINE CANLI | 3 SAAT

Müşteri Beklentilerini Yönetmek

Müşterinin ilk beklentilerini belirleyin ve bunları tekrar tekrar aşmak için kesin yaklaşımları öğrenin!

ONLINE CANLI | 1 YILLIK ERİŞİM

Birinci Sınıf Müşteri Hizmetleri Eğitim Paketi

Üzülen müşterilerle nasıl başa çıkacağınızı, diğerlerinin anlaşıldığını hissettirecek bir tutum içinde olmayı ve müşteri sadakati oluşturmayı öğrenin.

Müşteri Hizmetleri Eğitim Programlarımız Size Yardımcı Olacaktır:

Müşteri hizmetleri fikirlerini değerlendirmek ve hedefler belirlemek
Aktif hizmet elemanlarınızdan kahramanlar yaratmak
Her bir etkileşimle müşterilerinizi size hayran bırakmak

Değerli müşteri ilişkileri kurmak

E-KİTAP

Olağanüstü Müşteri Hizmetleri için Hızlı İpuçları

Kulağa basit gelebilir, ancak karlılığı ve büyümeyi sağlamak, müşteri hizmetleri ve memnuniyetinden kaynaklanmaktadır. Bu kılavuz, hemen kullanabileceğiniz ve rakiplerinizi arkanızda bırakabileceğiniz pratik müşteri hizmetleri ipuçları sunar.
KURUMSAL ÇÖZÜMLER

Müşteri ve Takım İlişkilerini Güçlendirin

Hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini artırın.

Çalışan ve müşteri arasındaki her etkileşim, elde tutulan müşteri sayısını etkilemekle kalmaz, aynı zamanda etkin müşteri hizmeti becerilerine sahip çalışanlar, işlerine daha fazla değer ve bağlılık hissederler.

Müşteri hizmetleri eğitim programlarımızda öğrenilen beceriler, mevcut ve gelecekteki müşterilerin ve bunları kullanan çalışanların zihinlerinde olumlu bir izlenim bırakmaktadır.

TESTIMONIALS

“Hizmete Yönelik Tutumlar Eğitimi, müşterilere nasıl yaklaştığım ve sorunlarını nasıl çözdüğüm konusunda kendi kendime düşünmek için harika bir araçtı. Eğitmen, sorunları karşılıklı olarak en faydalı şekilde çözmek için olaylara müşteri perspektifinden bakmamıza yardımcı olarak mükemmel bir iş çıkardı..”
Katılımcı,
Hizmete Yönelik Tutumlar

İletişim Formu

Sağladığınız bu bilgiler gizlilik politikamızın şartlarına uygun olarak kullanılacaktır.

Bize Ulaşın

Bizimle iletişime geçin ve benzersiz zorluklarınızı nasıl aşabileceğimizi keşfedin. Böylece kariyerinizin, organizasyonunuzun veya ekibinizin kontrolünü elinize almanızı sağlayın.

Program Hakkında Önemli Detaylar

Program seans bilgileri. • Lokasyon: İstanbul • Saat: 9:00-16:00 • Tarihler: 01/03/2022 – 02/03/2022 • Tür: Sınıf İçi

Program Hakkında Önemli Detaylar

Program seans bilgileri. • Lokasyon: • Saat: 9:00-17:00 • Tarihler: dd/aa/yyyy – dd/aa/yyyy • Eğitmenler: