Neden Dale Carnegie Eğitim?
Metodolojimiz
Bilgi için tıklayın.
Bilgi için tıklayın.
Bilgi için tıklayın.
Bir alışkanlığı veya davranışı değiştirmenin performans değişikliği yarattığı bilinir.
Genelde atlanan nokta ise duygusal değişim sağlanmadan odaklanılan davranışsal değişimin kalıcı olmayacağıdır.
Dale Carnegie’yi farklı kılan, performans değişikliğini sürdürülebilir kılmak için, katılımcılarımızda davranışsal değişime odaklanmadan önce, duygusal değişimi sağlama hedefimizdir.
Eğitmenlerimizin gelişim yolculuğu süresince seanslarda sergilediği koçluk becerilerinin kolaylaştırıcılığı ile katılımcılarımızın bakış açılarındaki, anlayışlarındaki, düşüncelerindeki, duygularındaki, belki de değerlerindeki değişimler davranışsal değişimi tetikleyecek, bu da kalıcı performans değişimini sağlayacaktır.
Tüm eğitim programlarımızın tasarımı ve uygulamasında Dale Carnegie Dönüşüm Formülü farklı sonuçları sağlamamızın anahtarıdır.
Eğitimlerimizin tasarımı ve uygulamasını hedeflenen performansın nasıl sağlanacağının yöntemini açıklayan Performans Gelişim Döngüsü üzerine kurmaktayız.
Eğitimlerdeki nihai hedefimiz, katılımcılarda kalıcı beceri sağlayarak iş sonuçlarına yansıtmasıdır.
Bir katılımcının hedeflenen beceriyi kazanabilmesi için, bu beceriye ihtiyaç duyması, geliştirmek istemesi, geliştirilebileceğine ve bu sayede sergileyebileceğine inanması, geliştirme ve sonrasında sergileme motivasyonunun olması gerekir. Gelişimin ön şartı olan bu aşamaları ‘Tutum’ olarak tanımlamaktayız.
Hedeflenen becerinin sergilenebilmesi için, metodları, teknikleri, süreçleri, örnekleri içeren bilginin aktarılması gerekir. Gerekli bilgiyi alan bir katılımcının eğitimi tamamlamasını ‘Bilgi Tuzağı’ olarak tanımlıyoruz, çünkü bilginin aktarılması, hedeflenen becerinin sergilenmesi için yeterli olmayacaktır.
Bilginin, hedeflenen beceriyi doğru yönde sergilemesi için gelişim programının, doğru yönde uygulamasının yapılması ve katılımcının uygulama konusunda geribildirim almasının sağlanması gerekmektedir.
Gerek sınıf ortamında, gerekse iş hayatında hedeflenen becerinin doğru yönde uygulamasının sağlanması ve tekrarı, beceri gelişiminin kalıcılığını ve iş sonuçlarını geliştirmeyi sağlayacaktır.
Bir eğitim programı tek başına katılımcısına bir şey kazandırmaz. Eğitim programından aldıklarını iş hayatına uyguladığı taktirde kazanım elde eder.
- Marshall Goldsmith, 2008
Dale Carnegie Performans Gelişim Yolculuğu™
Eğitimde aldıklarını iş hayatına uygulaması ve dolayısıyla işe transferin gerçekleşmesinin en etkin yolu ise eğitim programının bir gelişim yolculuğu olarak tasarlanmasıdır.
. Dale Carnegie olarak, gelişim yolculuklarımızın tasarımı için kurum ve katılımcı ihtiyaçlarını dinliyor, farkındalık, deneyim ve sürdürülebilirlik aşamalarını tasarlıyor, programlarımızı gerçekleştiriyor ve yolculuğun ulaştırdığı sonuçları ölçmeye hazır şekilde programlarımızı tamamlıyoruz.