Dale Carnegie Türkiye

Dale Carnegie Liderlik Programları

Kurumumuzdaki yönetim ekibinden ne bekliyoruz? Dale Carnegie olarak 100 yıllık eğitim tecrübemizi yenilikçiliğimiz ile birleştirdik ve kurumunuzun ihtiyaç duyacağı farklı liderlik eğitimi programlarımızı hazırladık. Üstelik son 10 yıldır dijital ortam üzerinden de artan bir yoğunlukta eğitim yapan bir kurum olarak liderlik eğitimlerimizi de, uzaktan eğitimin de facto tercih olduğu, bugünün koşullarına başarı ile uyarlayabildik.

Enerji ve ilham vererek ekibini ateşleyen, güven inşa eden, tüm paydaşları ile güçlü iletişim kurabilen ve iş birliği sağlayan, yeteneği koruyan, geliştiren ve bunları yapabilmesi sayesinde de bizi kurumsal hedeflerimize ulaştıran liderlerin peşindeyiz.

Yetkinlik bazlı hazır eğitimlerimiz için lütfen bu sayfamızı inceleyiniz. Kurumunuza özel bir gelişim yolculuğu ihtiyacınız varsa bu ihtiyacınıza özel çözüm önerilerimizi dinlemek için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Liderlik Programlarımız

Canlı Sanal Sınıf Liderlik  programlarımız, liderlerin yetkinliklerini geliştirmenin yanı sıra ekip üyelerinin özgüvenli bir şekilde daha fazla katkı sunmalarını hedefler. Bu programlar sayesinde, yönetim ekibiniz ilham ve enerji veren, değişimi yöneten, yarının zorluklarını karşılamak için yenilikleri teşvik eden liderlere dönüşecektir.

Liderlik eğitim programlarımız aşağıdaki konularda size yardımcı olacaktır:
Page 1Created with Sketch.
Çalışan bağlılığını ve sadakatini kazanmak.
İletişim ve işbirliğini geliştirmek
Yeteneği koruyan bir kültür yaratmak
Kurumsal amaç ve hedeflere ulaşmak
Program Ana Başlıkları

(Lütfen Başlıklar ile İlgili Detaylı Bilgiler İçin Kataloğumuzu İndiriniz.)

  • Adım Adım Liderlik
  • Anlaşmalı Anlaşmazlık
  • Büyük Düşün, Odaklan: Akılcı Hedeflere Ulaş
  • Çalışanların Bağlılığını Arttıran İletişim
  • Çalışan Bağlılığı için Yönetici Klavuzu
  • Çatışma Yönetimi
  • Daha Profesyonel İlişkiler için İsimleri Hatırlamak
  • Değişime Ayak Uydurmak
  • Değişimi Etkin Yönetmek
  • Delegasyon
  • Diplomasi ve Nezaketle İletişim Kurmak
  • Dost Kazanmak ve İş İnsanlarını Etkilemek
  • Farklı Kişilik Stilleri ile İletişim Kurmak
  • Farklı Nesilleri Yönetmek
  • Güçlü Takımları Yönetmek
  • Güven, Kredibilite, Saygı Sağlamak
  • Hedef Belirlemek ve Sorumlu Tutmak
  • İnovasyon: Fikirleri Çözümlere Dönüştürmek
  • İşe Yarayan Toplantılar
  • İş Yerinde Coşkunun Gücü
  • Kararlı Liderliğin Sırları
  • Kritik Düşünme: Etkin Aksiyon için Çözümler
  • Kurumunuzda Mentörlüğün Gücünü Ortaya Çıkarmak
  • Liderlik Gücünü Doğru Kullanmak
  • Liderliğin Kör Noktaları
  • Liderlik Potansiyelinizi Geliştirin: Yapmayı Bırak, Liderliğe Bak
  • Liderlikte Kadının Gücünü Arttırmak
  • Marshall Goldsmith – Sizi Buraya Getirenler Daha İleri Götürmeyebilir
  • Mentörlük ve Koçluk Yoluyla Geliştirmek
  • Motivasyon Sırları Müzakere: Bir İnsan İlişkileri Yaklaşımı
  • Otorite Kullanmadan Sonuç Elde Etmek
  • Öz Farkındalık: Duygusal Zekâ ile Liderlik Etmek
  • Özgüvenli, Kendinden Emin, Sorumluluk Sahibi: Liderlik Tutumunu Geliştirmek
  • Performans Gelişimi için Koçluk
  • Performans Görüşmeleri
  • Problem Çözmek ve Karar Almak
  • Sanal Takımlara Liderlik Etmek
  • Siz ve Yöneticiniz için Yedekleme Planlaması
  • Stratejik Planlama: Başarıya Hazırlanmak
  • Stresi Yönetmek
  • Uzaktan Çalışma
  • Yöneticiler Önemlidir
  • Yönetim Cesareti
  • Yüksek Performanslı Sanal Takımlar Oluşturmak
  • Zaman Yönetimi
  • Zaman Yönetimi:
  • Üretkenliğiniz için Organize Olun ve Önceliklendirin
  • Zihnimizi Daha İyi Tanıyarak İletişimde Boyut Atlamak
Müşteri Hizmetleri Programlarımız

Sadık bir müşteri tabanının oluşturulması, büyük ya da küçük herhangi bir işin başarısı için şarttır. Müşteriler, sözlerini her zaman yerine getiren kuruluşlarla iş yapmaya devam ederler. Canlı Sanal Sınıf Müşteri Hizmetleri programlarımız, güven inşa etmenize ve uzun vadeli müşteri beklentilerini tutarlı bir şekilde yönetmek suretiyle ilişkiler kurmanıza yardımcı olacaktır.

Müşteri hizmetleri eğitim programlarımız aşağıdaki konularda size yardımcı olacaktır:
Müşteri hizmetleri fikirlerini değerlendirmek ve hedefler belirlemek
Aktif hizmet ekiplerinizden kahramanlar yaratmak
Her bir etkileşimde müşterilerinizde hayranlık uyandırmak
Değer katan müşteri ilişkileri kurmak
Program Ana Başlıkları

(Lütfen Başlıklar ile İlgili Detaylı Bilgiler İçin Kataloğumuzu İndiriniz.)

  • Çapraz ve Yukarı Satış
  • Hizmet için Doğru Tutumlar
  • Müşteri Beklentilerini Yönetmek
  • Müşteri Şikayetlerini Fırsata Dönüştürmek
  • Telefona Cevap Verme Becerileri
  • Üstün Müşteri Servisi
Satış Eğitim Programlarımız

Canlı Sanal Sınıf Satış programımız, satış danışmanlarının müşterileriyle işbirliği, güven ve bağ kurmalarına yardımcı olur.  Dale Carnegie’nin kanıtlanmış satış süreci, “Dost Kazanma ve İnsanları Etkileme Sanatı” nda yer alan prensiplerinin temelinde müşteri ilişkileri becerilerini içerir.

Satış eğitimlerimiz aşağıdaki konularda size yardımcı olacaktır:

Müşteriler ile daha iyi ilişkiler kurmak
Mevcut müşterilerinizde bağlılık yaratmak
Bir potansiyel alıcının karşılanmamış ihtiyaçlarını tanımlamak
Müşterilere ve potansiyel alıcılara daha iyi satış yapmak
Program Ana Başlıkları

(Lütfen Başlıklar ile İlgili Detaylı Bilgiler İçin Kataloğumuzu İndiriniz.)

  • Dale Carnegie® Satış Eğitimi: İlişki Yoluyla Satışta Kazanmak
  • Güvenilen Satış Danışmanı Eğitimi
  • İlk Arama ve Yeni Müşteri Oluşturmak
  • Hedef Belirlemek ve Sorumlu Tutmak
  • İkna Edici Sunumlar Yapmak
  • Merak Uyandıran Satış Sunumları
  • Müzakere: Bir İnsan İlişkileri Yaklaşımı
  • Satış Kapatmak için Alıcının Amaçlarına Odaklanın
  • Telefona Cevap Verme Becerileri
Sunum Becerileri Programlarımız

Dale Carnegie, insanların bizi nasıl değerlendirdiğini gösteren 4 yön belirtti: ne söylüyoruz, nasıl söylüyoruz, ne yapıyoruz ve nasıl yapıyoruz. Bu ilkeler, yüz yüze veya çevrimiçi olması farketmeksizin, her sunum için geçerlidir. Eğer, “Görmek inanmak” ise, şanslısınız demektir. Gelişen teknoloji, güçlü, görsel sunumlar oluşturmayı kolaylaştırdı. Artık, kanıtlanmış ilkeleri uygulayarak, kitlenizi büyüleyecek etkileyici sunumlar hazırlayabilirsiniz.

Sunum eğitimi programlarımız aşağıdaki konularda size yardımcı olacaktır:

Açık ve ikna edici bir şekilde iletişim kurmak
Sunumları daha etkili sonuçlar elde etmeye yönelik yapılandırmak
Katılım ve etkileşimi artırmak
İzleyenleri harekete geçmeye teşvik etmek
Program Ana Başlıkları

(Lütfen Başlıklar ile İlgili Detaylı Bilgiler İçin Kataloğumuzu İndiriniz.)

  • Etkili İletişim
  • Uzman Online Eğitmen Eğitimi
  • Online Sunum Yapmak
  • Karmaşık Bilginin Sunumu
  • İkna Edici Sunumlar Yapmak
  • Etkili Sunum Yapmak
  • Hikâye Anlatma Sanatı
  • Topluluk Önünde Başarılı Konuşma
Profesyonel Etkinlik Programlarımız

Dale Carnegie olarak vizyon geliştiren, ilham veren, motive eden, duygusal çeviklik kazandıran, zihnin işleyişini daha iyi tanıyarak iletişimi güçlendiren, günümüz iş dünyasının ihtiyaçlarına uygun yetenekleri kazandıran programları sizlerle buluşturuyoruz.

Sosyal beceri eğitimimiz aşağıdaki konularda size yardımcı olacaktır:

İş arkadaşları arasındaki ilişkileri güçlendirmek
Ekip üyeleri arasında işbirliği sağlamak
Çalışanların bağlığını kazanmak
Etkili iş sonuçlarına ulaşmak
Program Ana Başlıkları

(Lütfen Başlıklar ile İlgili Detaylı Bilgiler İçin Kataloğumuzu İndiriniz.)

  • Bağlılık Sağlayan Sanal Toplantılar
  • Anlaşmalı Anlaşmazlık
  • Başkalarıyla Bağlantı Kurmak ve İşbirliği Oluşturmak
  • Büyük Düşün, Odaklan: Akılcı Hedeflere Ulaş
  • Çalışanların Bağlılığını Artıran İletişim
  • İş Yerinde Coşkunun Gücü
  • Daha Profesyonel İlişkiler için İsimleri Hatırlamak
  • Değişime Ayak Uydurmak
  • Duygusal Çeviklik ve Dayanıklılık
  • Dost Kazanmak ve İş İnsanlarını Etkilemek
  • Etkili İletişim
  • Etkili İletişim Ve İnsan İlişkileri
  • Farklı Kişilik Stilleri ile İletişim Kurmak
  • Güven, Kredibilite, Saygı Sağlamak
  • İş ve Özel Yaşam Dengesini Kurmak
  • Yukarıyı Yönetmek
  • Zihnimizi Daha İyi Tanıyarak İletişimde Boyut Atlamak
Dale Carnegie Eğitim Kataloğu

Verdiğiniz bu bilgiler gizlilik politikamızın koşullarına uygun olarak kullanılacaktır.

Dale Carnegie online eğitim hakkında

Katılımcılar ne diyor?

Yaklaşan Eğitim Programları

Başkalarıyla etkileşimde öz güveninizi ve yeterliliğinizi artırmak, kişisel ve profesyonel yaşamınızda yeni zirvelere ulaşmak için ihtiyaç duyduğunuz becerileri kazanabilirsiniz.

 

online uzaktan eğitimler
Canlı Sanal Sınıf Eğitimleri

İşyerinde değişimin hızı arttı. Artık sahip olunması gereken birçok kritik beceriler var.

Sertifikalı eğitmenlerimiz zorlu, işbirliğine dayalı etkinlikleri kolaylaştırdığı için evinizden yüksek düzeyde etkileşimli programlara aktif olarak katılabilirsiniz.

 

Çözümlerimiz Hakkında Lütfen Bizimle İletişime Geçin.

Yonca Özer, PCC

Dale Carnegie Akademi | Eğitmen & Müşteri Deneyimi Danışmanı

Ofis Telefon: +90 216 504 47 36

 

Program Hakkında Önemli Detaylar

Program seans bilgileri. • Lokasyon: İstanbul • Saat: 9:00-16:00 • Tarihler: 01/03/2022 – 02/03/2022 • Tür: Sınıf İçi

Program Hakkında Önemli Detaylar

Program seans bilgileri. • Lokasyon: • Saat: 9:00-17:00 • Tarihler: dd/aa/yyyy – dd/aa/yyyy • Eğitmenler: