Kültürümüz
Şirket kültürü için başkalarının kariyerlerinde başarılı olmalarına yardımcı olmaktan daha iyi ne olabilir? Kültürümüz, insanlara şefkat ve başkalarına yardım etme arzusuyla beslenir.
Değerlerimiz: Biz Kimiz
Paylaşılan Vizyon
Yaptığımız şeyi ve yarattığımız farkı severek, ortak hedefimize yönelik kesintisiz bir vizyon üzerinde tutkuyla ve kasıtlı olarak birlikte ilerliyoruz.
Güven
Birbirimizle işleri halleden destekleyici, özgün, güvenilir ve risk alan insanlarız.
Hesap Verebilirlik
Yapacağımızı söylediğimiz şeyi yaparız, yapılması gerekene odaklanırız ve bu fark edilir.
Saygı
Benzersizliği ve bireyselliği takdir ediyor ve değer veriyoruz, böylece birbirimizle gerçek bir anlayış noktasından ilişki kurabiliyoruz.
Çeşitlilik Beyanımız
Çeşitlilik Beyanımız
Prensiplerimiz
Daha Dost Bir Kişi Olun
1. Eleştirmeyin, kınamayın veya şikayet etmeyin.
2. Dürüst, samimi bir şekilde takdir edin.
3. Karşınızdaki kişiden kuvvetli bir istek uyandırın.
4. Diğer insanlarla gerçekten ilgilenin.
5. Gülümseyin.
6. Bir kişinin adının o kişi için herhangi bir dilde en tatlı ve en önemli ses olduğunu unutmayın.
7. İyi bir dinleyici olun. Başkalarını kendileri hakkında konuşmaya teşvik edin.
8. Karşınızdaki kişinin bakış açısından konuşun.
9. Kaşınızdaki kişinin önemli olduğunu hissetmesini sağlayın ve bunu içtenlikle yapın.
İnsanları Kendi Düşünce Tarzınıza Kazanın
10. Bir tartışmadan en iyi şekilde yararlanmanın tek yolu ondan kaçınmaktır.
11. Başkalarının fikirlerine saygı gösterin. Asla “yanılıyorsun” demeyin.
12. Eğer yanılıyorsanız, bunu hemen ve kesin bir şekilde kabul edin.
13. Dostane bir şekilde başlayın.
14. Karşınızdaki kişinin hemen “evet, evet” demesini sağlayın.
15. Konuşmanın çoğunu karşınızdaki kişinin yapmasına izin verin.
16. Karşınızdaki kişinin fikrinin kendisine ait olduğunu hissetmesine izin verin.
17. Olayları karşınızdaki kişinin bakış açısından görmeye çalışın.
18. Karşınızdaki kişinin fikirlerine ve arzularına anlayış gösterin.
19. Daha asil amaçlara hitap edin.
20. Fikirlerinizi canlandırın.
21. Bir meydan okuma yapın.
Lider Olmak
22. Övgü ve dürüst takdirle başlayın.
23. Dolaylı olarak insanların hatalarına dikkat çekin.
24. Karşınızdakini eleştirmeden önce kendi hatalarınızdan bahsedin.
25. Doğrudan emir vermek yerine sorular sorun.
26. Diğer kişinin kendini savunmasına izin verin.
27. En ufak bir gelişmeyi övün ve her gelişmeyi takdir edin. “Onayınızda içten ve övgüde cömert” olun.
28. Karşınızdaki kişiye yakışması için iyi bir itibar verin.
29. Cesaretlendirin. Hatanın düzeltilmesi kolaymış gibi görünmesini sağlayın.
30. Önerdiğiniz şeyi yaptığı için karşınızdakini mutlu edin.