iBAHN Dale Carnegie Eğitim ile el ele vererek, mevcut müşterilerinden elde ettiği gelirlerini arttırmak ve de işlem başına harcanan zamanı azaltmak üzere bir çözüm tasarlamaya yöneldi. Bu çözüm, gizli alışveriş ajan programları, satış ekipleriyle yapılan bire-bir görüşmeler ve gölge müşteri aramaları gibi bir dizi aktivite eşliğinde başarıya ulaştı. Bu aktivitelerde Dale Carnegie Eğitim, zaman yönetimi, müşteri hizmetleri ve satış verimliliği üzerine bir çözüm geliştirdi.
Şimdi Nasıl Başarıyorlar?
Eğitimin sunumu ve verilişi muhteşemdi. Ekibimiz gerçek anlamda ve bütünüyle motive olmuş ve şarj edilmişti. Sonrasında ise ekibin kendilerine öğretilen beceriler doğrultusunda davranışlarını gerçekten samimi olarak değiştirdiğini ve geliştirdiğini görmek çok etkileyiciydiZorluklar
Ekonomik kriz, pazarın daralmasına neden oldu. iBAHN, küçülen bir pazardan en iyi şekilde fayda sağlamak için mükemmel bir müşteri deneyimi sağlamaya ihtiyaç duydu.
Çözümler
Dale Carnegie Eğitim, iBAHN için zaman yönetimi, müşteri hizmetleri ve satış verimliliğine odaklı özel bir çözüm sağladı.
Sonuçlar
İBAHN EMEA Ticari Direktörü Gary Bristow, “4. çeyreğimiz büyük bir başarıydı ve otellerde onlarca yıldır en zor yıl olarak kabul edilen yılda gelirimizi iki katı artırdık. Dale Carnegie eğitimi, bu başarıya ulaşmamızda önemli bir rol oynadı. Bundan hiç şüphem yok.”
“Eğitimin sunumu ve verilişi muhteşemdi. Ekibimiz gerçek anlamda ve bütünüyle motive olmuş ve şarj edilmişti. Sonrasında ise ekibin kendilerine öğretilen beceriler doğrultusunda davranışlarını gerçekten samimi olarak değiştirdiğini ve geliştirdiğini görmek çok etkileyiciydi.”
iBahn – Gary Bristow, Commercial Director EMEA, iBAHN