Dale Carnegie Türkiye

Türkiye

Yönetim becerilerini güçlendirmek ve yöneticilerin işi büyütmeye odaklanmalarını sağlamak için Yöneticilere Yönelik Dale Carnegie Liderlik Eğitimi programı ve ayrıca Fabric Architecture ekibini, güvenle donatacak ve çözümlerini coşku ile sunmalarını sağlayacak, karşılıklı konuşmayı etkileyebilecekleri ve daha çok satış bağlayabilecekleri bir süreçle donatılmış özel tasarlanmış bir şirket-içi Satış Avantajı programı uygulanmıştır. Değişim süreci devam ettikçe, anahtar kişiler, Dale Carnegie Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri programına katılmak üzere seçildi ve bu onlara, değişimin sürekli olduğu bir iş yerinde kendi rollerini hızlı bir şekilde yönetirlerken, kişilerarası ilişkileri güçlendirmek ve kişilerarası ilişkileri güçlendirmek konusunda da ustalaşmayı öğretti.

Şimdi Nasıl Başarıyorlar?

Yöneticilere Yönelik Liderlik Programı ve daha etkin bir çalışma yaratma yönündeki baskının bir sonucu olarak şirket, personelini satış işleri de dahil olmak üzere daha çeşitli görevlere açık tutan yatay bir organizayon yapısına dönüştürüldü. Satış Avantajı programının bir sonucu olarak şirket, bir önceki yıla göre satışlarda% 26'lık bir büyüme gerçekleştirdi. Dale Carnegie Etkili İletişim ve İnsan İlişkileri programının bir sonucu olarak, şimdi problemleri başkalarıyla ortaklaşa çözmek, liderliklerine daha fazla odaklanmış olmak ve kendilerini her koşulda coşku ve güven içinde sunmak için donatılmışlardır.

Zorluklar

“İşi daha da büyütebilmek için Fabric Architecture’ın üst düzey yöneticileri, kuruluşun yapısında bir değişikliğe ihtiyaç olduğunu fark etti. Dale Carnegie mezunu bir yönetici olan Debra Drew, takımın, bu hızlı değişim programı süresince desteklendiğinden ve mevcut işlerin bundan kötü yönde etkilenmediğinden emin olmayı istedi.

Çözümler

Başlangıçta üç kişi, yöneticilerin işleri büyütmeye odaklanmalarına izin vermek adına yönetim becerilerini güçlendirmek için Yönetici Liderlik Eğitimi programına katıldı. Müşteri odaklı ekip, daha sonra, kendilerine güven ve çözümlerini sunmak için bir süreç sahibi olmaları için özel olarak tasarlanmış bir Satış Avantajı programına yerleştirildi. Ardından, etkin ilişkiler kurmak ve güçlendirmek için ustalık kazanmalarına yardımcı olan Etkin İletişim programına katılmak üzere dört önemli kişi seçildi.

Sonuçlar

Yapısal değişim, işte çok az bir aksama ile, başarıyla gerçekleşti. Tedarikçilerle ilişkileri geliştirerek, taşeron işgücü% 70 oranında büyümüştür. Şirket bir önceki yıla göre% 26’lık bir satış artışı elde etmiştir. Yaklaşımı müşteri merkezli olmak üzere değiştirerek, tekliflerdeki kapanış oranları% 23 artmıştır.

‘Fabric Architecture çok büyük bir büyüme için harekete hazır ve Dale Carnegie ile olan ortaklığımız, çalışanlarımızın, ihtiyaç duyduğumuz sonuçları verebilmeleri için en iyi becerilere sahip olmalarını garantileyecektir.’

 

Fabric Architecture