DSV, geleneksel kendi kendine ve isteğe bağlı eğitimden farklı bir çözüm sağlayabilecek bir ortak bulmak için Dale Carnegie’ye ulaştı. Dağınık ekiplerinin ofisler arasında bağlantı kurmasına ve işbirliği yapmasına ayrıca zorlu rolleri ve sorumluluklarına uygun bir programda sürdürülebilir beceri geliştirme fırsatlarıyla gerçek anlamda etkileşim kurmasına olanak sağlayacak bir eğitim sürecine ihtiyaçları vardı.
Birden fazla müşteri ödülü ile sonuçlanan müşteri memnuniyetinde bir artış.
Üst düzeyde katılım ve program tamamlama.
COVID boyunca dağınık ofislerde artan ekip işbirliği ve topluluk.
• Ekipler coğrafi olarak bölgeye dağılmıştır.
• Yetenek, rollerinde etkili ve üretken olabilmek için fiziksel olarak mevcut olmalıdır.
• DSV, çok fazla değişiklik yaşayan, hızlı büyüyen ve hızlı tempolu bir şirkettir.
• Sağlam, esnek ve erişilebilir bir program çizelgesi.
• Gerçek zamanlı koçluk ve sosyal öğrenme ile canlı çevrimiçi eğitmenler.
• Erişimi kolay katılımcı ilerleme raporu.
• İdari destek ve rehberlik.
• Daha yüksek müşteri desteği ve memnuniyeti.
• Artan çalışan işbirliği ve üretkenlik.
• Üst düzey öğrenci katılımı ve tamamlama.
• COVID kriziyle artan dayanıklılık ve daha yüksek katılım.
“Özel bir ihtiyacımız vardı ve Dale Carnegie bize sadece kapsamlı bir eğitim vermedi. Geldiler ve dinlediler! Onlara anlattıklarımıza göre bir program oluşturdular.”
DSV – Matthew Parsons, İnsan Kaynakları Direktörü