Dale Carnegie Türkiye

Türkiye

Tüm Programlar / Satış / Dale Carnegie Satış Eğitimi: Satışta İlişki Yoluyla Kazanmak

Dale Carnegie Satış Eğitimi: Satışta İlişki Yoluyla Kazanmak

İş dünyasında kazanmak, satışla ilgili değildir. Bu ilişki ile ilgilidir.

Müşterilerinize doğru bir tutumla yaklaşarak ve sadece kendi başarınıza değil onların başarısına odaklanarak, karşılıklı saygı ve güvene dayalı bir bağlantı kuracaksınız.

Program Hakkında

Dale Carnegie Satış Eğitimi: İlişki Odaklı Satışla Kazanmak eğitimi, yerleşik güvenilirlik ve karşılıklı değer anlayışından gelen karşılıklı güvene dayalı üretken ilişkilerin nasıl kurulacağını öğrenin. Bu ilişkiler, satıcı, fırsatları ve zorlukları belirleyen ve bilinmeyen veya ifade edilmemiş gereksinimleri ortaya çıkaran güçlü sorular sorma ve dinleme becerilerine dayanarak müşterinin dünyasını - gerçek ihtiyaçlarını - gerçek bir şekilde anladığını gösterebildiğinde gerçekleşir.

Satıcının her zaman fiyat üzerinden kazanamayacağı bir ortamda, karşılıklı başarıyı sağlayacak gerçek müşteri istek ve ihtiyaçlarına odaklanmak önemlidir. Dale Carnegie'nin tescilli Satış Modeli ve Süreci her satış kültürüne uyarlanabilir ve her satış elemanının tarzına uygundur. Satışa diğer ilişkilere davrandığınız gibi davranmalısınız. Vermek ve almak, ağırlıklı olarak vermek!

Hedefler

Kimler Katılmalı?

Daha güçlü ilişkiler yoluyla daha yüksek sonuçlar elde etmek isteyen tüm satış profesyonelleri.

Süre

En popüler formatlar 8 hafta boyunca haftada bir kez veya 3 ardışık gündür.

SÜRE

8 Oturum

8 oturum bu programın standart formatıdır.

Süre

3 gün

Belirli lokasyonlarda 3 günlük sürükleyici formatlar sunulmaktadır.

Ne Öğreneceksiniz?

Birçok satış elemanı ve kuruluşları sanal satış modeline veya yüz yüze ve sanal toplantıların bir arada olduğu karma bir modele geçmiştir. Sürecin psikolojisi aynı kalsa da, genellikle farklı sunum tarzlarına ihtiyaç duyulmaktadır. Bu eğitim hem sanal satışta hem de yüz yüze satışta önde gelen uygulamaları kapsamaktadır.

Günümüzün karmaşık ve değişken dünyasında satış yapmak acımasızdır, çünkü rekabet her zaman peşinizi bırakmaz. Dün sahip olduğunuz avantaj bugün ortadan kalkmış olabilir. Buna ek olarak, daha bilgili hale gelen müşteriler, daha yüksek beklentilere ve deneyimlerini dünyayla paylaşma ve internet ve sosyal medya aracılığıyla başkalarından öğrenme yetenekleri sayesinde daha büyük bir güce sahiptir.

Müşteriler satın alma sürecinin %70'ini tamamladığında ya da tek bir satış görevlisiyle bile muhatap olmadan birçok online alışverişi tamamlayabildiğinde, geleneksel satış taktikleri artık işe yaramıyor. Müşterileriniz, temel bilgi ihtiyacının ötesinde bilgili, güçlendirilmiş tüketicinin kişileştirilmiş halidir. Kârlı bir ilişkiye yol açan bir ilişki-satış yaklaşımına ihtiyacınız var.

Profesyonel bir satış elemanı olarak müşterilerinize sunduğunuz benzersiz değeri keşfedin - Siz. İstediğiniz performans değişimini gerçekleştirecek becerilerin yanı sıra, performans değişiminizi sürdürmek için zihniyetinizi de güçlendireceksiniz.

İyi Eğitimli Eğitmenler Bekleyin: Dale Carnegie Satış Eğitimi katılımcıları: İlişki Satışı ile Kazanmak eğitiminin katılımcıları, satışa yeni başlayanlardan becerilerini yenileyen deneyimli kişilere kadar geniş bir deneyim yelpazesinden oluşmaktadır. Yeni beceri ve fikirleri denemek için güvenli bir ortam yaratmak amacıyla Psikolojik Güvenlik vurgulanmaktadır. Eğitmenler son derece titizlikle incelenmekte ve küresel çapta tutarlı sonuçlar elde etmek için ISO9002 sertifikalı yoğun bir eğitimden geçmektedir. Küresel bir organizasyonun parçası olsalar da, yerel kültürünüze, geleneklerinize ve dilinize bağlıdırlar. Bonus olarak, tüm Dale Carnegie Satış Eğitmenleri başarılı satış elemanlarıdır ve güvenilirliklerini ve deneyimlerini sizinkine eklerler.

Atılımlar Bekleyin: Yeni bir araç her tanıtıldığında, satış pratiğinize taşınmadan önce 'doğru' şekilde gösterilir ve uygulanır ve o anda koçluk yapılır. Bir araç müşterilerle ve diğerleriyle test edildikten sonra, grup neyin işe yarayıp neyin yaramadığını rapor ederek kendini sorumlu tutar. Bu etkileyici yaklaşım, herkesin birbirinin çabalarından bir şeyler öğrenmesini mümkün kılar. Olumlu pekiştirme ile bir dizi başarılı girişim deneyimlenerek alışkanlıklar değiştirilir ve yeni beceriler kökleşir.

 Neden Öğrenmek İstiyorsunuz?

Yaklaşımınız samimiyetsiz veya uygunsuzsa ve/veya hedef kitlenizle gerekli ilişkileri kuramazsanız, kotanıza el sallayabilirsiniz! Başarısız satışçılar, müşterinin satın almasını sağlamak için ne söyleyeceklerini veya ne yapacaklarını bulmaya çalışarak ne pahasına olursa olsun satışı elde etmeye odaklanırlar. Başarılı satışçılar, olayları müşteri adayının bakış açısından dürüstçe görmeye çalıştıklarında, sadece bir satış değil, karşılıklı fayda sağlayan bir ilişki kurmak için içgörü ve benzersiz bir çözüm sunabileceklerini bilirler.

Satışın son birkaç on yılda müşteri bilgisi, küreselleşme, teknoloji, internet vb. nedenlerle önemli ölçüde değiştiği doğru olsa da, binlerce ve binlerce yıldır değişmeyen şey insanların nasıl satın aldığıdır. Satın almaya karar vermek için satıcının beş farklı zihinsel işlem adımından geçmesi gerekir. Yetenekli bir profesyonel bu sürecin psikolojisini (Bağlan-İşbirliği Yap-Oluştur-Onayla-Taahhüt Et) anlar ve böylece süreci manipüle etmek yerine kolaylaştırabilir. Bu sürecin tam olarak anlaşılması, satış elemanının müşterinin satın almasına izin vermek için yoldan çekilmesine yardımcı olur.

 Size Nasıl Yardımcı Olacak?

İlişki temelli satış yaklaşımında ustalaşarak müşterilerinize internette bulamayacakları bir değer sunabilirsiniz: Siz! Ve kendinizi tüm taraflar için olumlu sonuçlar getiren uzun vadeli ortaklıklar için konumlandırırsınız. Sonuç olarak şunları bekleyebilirsiniz:

  • Artan satışlar
  • Çapraz satış ve üst satış fırsatları
  • Referanslarla desteklenen kanıtlanmış başarı
  • Yüz yüze olduğu kadar sanal satışta da öncü uygulamaları dahil etmenin yolları
  • Daha fazla tekrarlanan satış anlamına gelen daha fazla müşteri sadakati
  • Mevcut bir müşteriyi elde tutmak, yeni bir müşteri edinmekten çok daha az maliyetli olduğu için satış maliyetlerini düşürmek
  • Satış için daha fazla fırsatın keşfedilmesi
  • İstek ve ihtiyaçlarını daha iyi karşılayarak daha iyi müşteri memnuniyeti
  • Daha etkili araştırma
  • Alıcı ve satıcı arasında daha fazla bilgi paylaşımı, yeni çözümler açısından şirket için değer ve inovasyonun birlikte yaratılmasına yol açabilir.

 Yetkinlikler

  • Tutum: Arkadaşça, olumlu ve hevesli bir bakış açısını korur.
  • İnisiyatif sahibi: Proaktif olarak işlerin gerçekleşmesini sağlar. Kendini ve başkalarını değerlendirir ve düzeltici önlemler alır.
  • Etkileme: Durumları tutarlı bir şekilde yönlendirir ve karşılıklı bağlılığa ve herkesin kazanacağı bir sonuca ilham verir.
  • İletişim: İlgili sözlü ve yazılı bilgilerle desteklenen aktif dinleme uygular.
  • Profesyonellik: Güvenilirliği teşvik eden bir dürüstlük, güven ve doğruluk imajı yansıtır.
  • Kişilerarası Beceriler: Kurum içinde ve dışında sürekli olarak güçlü, uzun vadeli ilişkiler kurar.
  • Müşteri Deneyimi: İhtiyaçlarını karşılayan ve kuruluşumuzun sadık şampiyonlarını yaratan olumlu bir etkileşim yaratmak için dünyayı müşteri perspektifinden görür.
  • Müşteri Kazanımı: Potansiyel müşterileri belirler ve sadık, uzun vadeli müşterilere dönüştürür.
Ek Kaynaklar

Müşteri İlişkileri Kurarak Satışı Kapatmak

How to Win Friends and Influence People kitabındaki ilkeler, vizyonunuzu desteklemeleri için başkalarını nasıl etkileyeceğinizi gösteriyor. İlişkileri geliştirmek için 9 tekniği ve saygı duyulan bir lider olmak için temel teknikleri keşfedin. Eleştiri ve stresle başa çıkmak için ipuçları, yeni fikirler ve daha güçlü ortaklıklarla ilerlemek için sizi özgür kılar.

Devamını Oku >

Dale Carnegie Metodolojisi

Dale Carnegie® metodolojisi, işe yaradığını kanıtlayan binlerce referansla zaman içinde test edilmiştir. En başından itibaren, bireysel düzeyde, esnek hedefler belirleyeceksiniz ve sosyal öğrenme ortamının desteği, yüksek eğitimli kolaylaştırıcı(lar) tarafından ‘anlık’ koçluk, taahhütlere karşı hesap verebilirlik ile ilerleme kendiniz ve başkaları tarafından görülebilecektir. Dale Carnegie® metodolojisinde, zayıf yönlerimizi yenmek için güçlü yönlerimizi geliştirmeye odaklanırız. Herkesin doğuştan mükemmelliğe sahip olduğuna ve bunun sadece tanımlanması ve beslenmesi gerektiğine inanıyoruz.

Özellikler

   eVolve nedir?

 deneyim, sosyal işbirliği, pratik ve gerçek dünyada uygulama yoluyla beceriler geliştirmek için tasarlanmış dönüşümsel bir öğrenme platformudur. eVolve, Dale Carnegie’nin zaman içinde test edilmiş ilkelerini ve performans değişimi yaratan benzersiz eğitim metodolojisini kullanan tek çevrimiçi öğrenme platformudur. eVolve öğrenme platformu tarafından yükseltilen kurslarda, kurs öncesinde, sırasında ve sonrasında eğitmeniniz ve meslektaşlarınızla bağlantı kuracak ve öğrenme yolculuğunuzu tamamlamak için dijital içeriğin kilidini açacaksınız. Becerilerinizi 12 aylık genişletilmiş erişim ile sürdürün ve geliştirin.

  Her Yerden Öğren ne anlama geliyor?

Her Yerden Öğren seçeneğine sahip kurslar, en rahat öğrenebileceğiniz yeri seçmenize olanak tanır; eğitim odasında veya çevrimiçi canlı. Oturumdan oturuma nasıl katılmak istediğinizi siz seçersiniz. Programınızın kariyerinizi ilerletmenize veya kişisel gelişiminize engel olmasına izin vermeyin. Dale Carnegie Learn from Anywhere ile artık programlarımızı gerçekten esnek bir formatta deneyimleyebilirsiniz. Bir hafta çevrimiçi olarak canlı katılın, ertesi hafta yüz yüze. Nasıl katılmak istediğinizi siz kontrol edersiniz. İster yüz yüze ister çevrimiçi canlı olsun, deneyimleriniz aynıdır. Aynı eğitmen aracılığıyla, aynı sınıf arkadaşlarınızla birlikte öğrenin ve konumdan bağımsız olarak aynı içerik deneyimiyle büyüyün. (Optimum deneyim için grup büyüklüğü korunmalıdır. Eğitmen tarafından onaya tabidir.

EKİBİNİZİ EĞİTMEK Mİ İSTİYORSUNUZ?

Program hakkında sorularınız ve başvuru için aşağıdaki formu doldurarak bize bilgi bırakmanızı rica ederiz.

Kurumsal Gelişim Danışmanımız size en kısa sürede geri dönecektir.

Sağladığınız bu bilgiler gizlilik politikamızın şartlarına uygun olarak kullanılacaktır.