Değişim Yönetimi: İş Yerinde Değişime Yönelik Liderlik Rehberi

Bu eKitabın Faydası

Değişimi yönetmek stresli, sinir bozucu ve zor olabilir. Hazırlanmak ve organize bir yaklaşım kullanmak olumsuz koşulları hafifletmeye yardımcı olabilir. Dale Carnegie Training Değişim Modeli, liderlerin değişime hazırlanmasına yardımcı olur ve çalışanları değişimi benimsemeye ve olumlu sonuçlar almaya teşvik eder.

Ne Öğreneceksiniz?

Değişimi yönlendiren iç ve dış faktörleri ve değişimin organizasyonu ve insanlarını nasıl etkilediğini keşfedin. Doğru şeyleri doğru şekilde harekete geçirin ve takımda belirsiz zamanlarda yol alırken tuzaklardan kaçının. 5 Adımlı Model, liderleri planlama yoluyla analiz etmekten alıkoyar ve değişim faktörlerini uygulamak ve ölçmekle sonuçlanır.

Neden İhtiyacınız Var?

İş yerindeki değişimi etkilemek öngörülemez olabilir çünkü insanlar ve süreçler farklı şekilde gelişir. Dale Carnegie Training Değişim Modeli, organizasyon genelinde değişimi entegre ederken odaklanmış ve pozitif kalmak için adım adım bir yaklaşım sunar.

Bu Bilgiyle Ne Yapacaksınız?

Riskler ve fırsatlar hakkında kapsamlı bir analiz yapın, etkileri izleyin ve kilit ekip üyelerini ilerleme konusunda iyi bilgilendirin. Yapılması gereken ayarlamaları belirlemeye ve değişimin etkisini planlamaya kilit bireyleri dahil edin. Sorunsuz bir süreç ve değişimin düşman olmadığını gösteren olumlu sonuçlar elde edin!

DC Icon Created with Sketch.

Bu Rehber Yazıyı Şimdi Edinin

Verdiğiniz bu bilgiler gizlilik politikamızın koşullarına uygun olarak kullanılacaktır.