Tüm Kaynaklar / Teknik Yayınlar / Yeni Rekabetçi Dönem: Kurumsal Çevikliğin Temellerini Atmak
Bir kurumun bilgi toplama ve bunlara göre hareket etme, hızlı kararlar alma, müşterilerin ve iş ortamının hızla gelişen gereksinimlerini karşılamak için değişiklik yapma yeteneğini ifade eder.
Çevik olabilmek zeki insanlardan ve iyi verilerden daha fazlasını gerektirir. Doğru yöntemler ve süreçler çeviklik için güçlü bir temel oluştururken bunun yanı sıra esneklik için, sosyal zeka ve eylemin kapasitesinin (açık bir örgütsel amaç doğrultusunda) doğru bir amacı olmalıdır.
1000'den fazla C düzeyindeki yöneticiden oluşan Forbes Insights anketine göre, yöneticilerin % 81'i çevikliği başarılı bir organizasyonun en önemli özelliği olarak görüyor, bunun nedeni günümüzün hızla gelişen gereksinimleri ve iş ortamı sürekli inovasyonu talep etmektedir.
Bu inceleme metni, organizasyonlarında çevikliği arttırmaya odaklanmış, planlı bir şekilde yaklaşmak isteyenler için önemli hususları ele alan, liderler için değerli görüşler içeren bir fikir sunmaktadır.