Sunum Eğitimi
Sunumda Dönüm Noktası
Bu sizinle ilgili değil. İzleyicilerinizle ilgili!
Eğitimin Kapsamı
Şirketlerimizde ilk seviye çalışandan en üst seviye yöneticiye kadar, en çok ve en yaygın kullanılan kritik önemdeki iş araçlarından birisi yaptığımız sunumlardır. Bazen birkaç kişiye, bazen tüm şirkete, bazen daha geniş kitlelere yapabiliriz.
Sunumlarda amacımız ikna etmek, bir fikri satmak, ilham vermek, bilgi aktarmak, öğretmek, harekete geçirmek, motive etmek, değişimi benimsetmek olabilir. Sunumumuzu doğru yaptığımızda, bizi diğerlerinden ayıracak, hedefimize ulaşmamızı sağlayacak aynı zamanda, hitap ettiğimiz kitlenin, bizleri hazırlıklı, bilgili, özgüvenli veya hedeflediğimiz şekilde biri olarak görmesini sağlayacaktır.
Buna karşılık yapılan araştırmalarda, topluluk karşısında konuşma, insanların yaşadığı korkuların başlarında gelmektedir.
Dale Carnegie olarak, Sunumda Dönüm Noktası programımızın fark yaratan metodolojisi sayesinde, katılımcılarımızın topluluk karşısında konuşma korkusunu aşmasını, sunumlarda kendine odaklanmaktan vazgeçip katılımcı kitleye odaklanmasını ve hedeflediği sonuçlara ulaşmasını sağlıyoruz.
Kurucumuz Dale Carnegie, her sunum için üç farklı sunum deneyimlendiğini belirtmiş: Planlanan sunum, gerçekleştirilen sunum ve ‘keşke yapsaydım’ denen sunum. Sunumda Dönüm Noktası Programımız ile kendimize iddialı bir hedef koyuyoruz ve bu üç farklı sunumun tek bir sunumda birleşmesini sağlıyoruz. Başka bir deyişle, kişilerin planladığı sunumu gerçekleştirmesini ve sonrasında ‘iyi ki böyle sundum’ demesini sağlıyoruz. O nedenle programımızı ‘Sunumda Dönüm Noktası’ olarak adlandırıyoruz.
Eğitimin Hedefleri
- Sunum yaparken daha doğal, rahat ve kendinden emin olmak
- Dinleyicilerde olumlu bir ilk izlenim ve güvenilirlik sağlamak
- Dinleyicileri ikna edebilmek
- Netlik ve kesinlik ile iletişim kurmak
- Karışık materyali anlaşılır bir şekilde aktarabilmek
- Baskı altında sorulara özgüvenli bir şekilde cevap vermek, kredibiliteyi korumak
- Etkin Soru-Cevap oturumları yönetmek
- Değişimi benimsetebilmek ve harekete geçirmek için dinleyicilere ilham vermek
- Hikaye anlatma becerisini geliştirerek duygulara hitap etmek, dünleyicileri harekete geçirmek
Şirketiniz çalışanlarının sunum becerilerini geliştirmek için bize ulaşın.