Sanal Ortamda Satış ve Müşteri Deneyimi Webinarı
◾ Küresel salgın müşterilerin beklentilerinde de büyük değişimler yarattı.
◾ Şirketler için bu koşullarda, müşteri beklentilerini anlamak, bunları karşılamak ve müşteri deneyimi yaratmaya çok daha fazla odaklandılar.
◾ Ürün veya hizmetin ne kadar iyi olduğunun ötesinde, bu ürün ya da hizmet müşteri beklentisini ne kadar karşıladığı çok daha önemli.
◾ Ve tabi bunu sanal ortamda satışın tüm dinamikleriyle gerçekleştirebilmek.
Dale Carnegie Lunch & Lead webinar’ında bu yaklaşımı sergileyebilmenin kritik noktalarını masaya yatırdık.
Siz de küresel yaklaşımları, trendleri ve Dale Carnegie know-how’ıyla sanal ortamda satış yapmanın başarı anahtarlarını öğrenmek için bilgi bırakarak webinarın tamamını izleyebilirsiniz.