Müşteri Hizmetleri Programlarımız

Sadık bir müşteri tabanının oluşturulması, büyük ya da küçük herhangi bir işin başarısı için şarttır. Müşteriler, sözlerini her zaman yerine getiren kuruluşlarla iş yapmaya devam ederler. Canlı Sanal Sınıf Müşteri Hizmetleri programlarımız, güven inşa etmenize ve uzun vadeli müşteri beklentilerini tutarlı bir şekilde yönetmek suretiyle ilişkiler kurmanıza yardımcı olacaktır.

Müşteri hizmetleri eğitim programlarımız aşağıdaki konularda size yardımcı olacaktır:

Müşteri hizmetleri fikirlerini değerlendirmek ve hedefler belirlemek

Aktif hizmet ekiplerinizden kahramanlar yaratmak

Her bir etkileşimde müşterilerinizde hayranlık uyandırmak

Değer katan müşteri ilişkileri kurmak

Program Ana Başlıkları

(Lütfen Başlıklar ile İlgili Detaylı Bilgiler İçin Kataloğumuzu İndiriniz.)

  • Çapraz ve Yukarı Satış
  • Hizmet için Doğru Tutumlar
  • Müşteri Beklentilerini Yönetmek
  • Müşteri Şikayetlerini Fırsata Dönüştürmek
  • Telefona Cevap Verme Becerileri
  • Üstün Müşteri Servisi

Program Hakkında Önemli Detaylar

Program seans bilgileri. • Lokasyon: İstanbul • Saat: 9:00-16:00 • Tarihler: 01/03/2022 – 02/03/2022 • Tür: Sınıf İçi

Program Hakkında Önemli Detaylar

Program seans bilgileri. • Lokasyon: • Saat: 9:00-17:00 • Tarihler: dd/aa/yyyy – dd/aa/yyyy • Eğitmenler: