Sanal Ortamda Satış ve Müşteri Deneyimi

Sanal Ortamda Satış ve Müşteri Deneyimi

Küresel salgın müşterilerin beklentilerinde de büyük değişimler yarattı. Bugünün sürekli değişen dünyasında rekabetin en zorlusu, bu sürekli değişen müşteri beklentilerini anlamak ve bunları karşılayabilmekte yaşanıyor.

Ne öğreneceksiniz

Ürününüz veya hizmetinizin ne kadar iyi olduğunun ötesinde, bu ürün ya da hizmetin müşteri beklentisini ne kadar karşıladığı çok daha önemli. Ve tabi bunu sanal ortamda satışın tüm dinamikleriyle gerçekleştirebilmek. Webinar bu yaklaşımı sergileyebilmenin kritik noktalarını masaya yatıracaktır.

Neden öğrenmek isteyeceksiniz

Sanal ortamda da müşteri odaklı yaklaşım sergileyen şirketler başarıyla müşteri deneyimi yaratmaktadırlar. Bunun için de müşterinin gözünden bakarak müşteri ihtiyaç ve beklentilerini anlayabilmek, bu ihtiyaçların doğru karşılandığından emin olarak süreci yönetmek ve doğru çözümü sunmak gerekmektedir.

Size nasıl yardımcı olacak

Webinar küresel yaklaşımları, trendleri ve Dale Carnegie know-how’ıyla sanal ortamda satış yapmanın başarı anahtarlarını sunacaktır.

  • 00

    günler

  • 00

    saatler

  • 00

    dakikalar

  • 00

    saniyeler

Tarih

29 Haz 2021

Zaman

Lunch & Lead - Besleyici Fikirler, Hızlı Webinar
12:30 - 13:00

Maliyet

Ücretsiz

Daha Fazla Bilgi

Kayıt için tıklayın

Yer

Zoom Video Webinar

Organizatör

Dale Carnegie Akademi
Telefon
+90 216 5044736
Web sitesi
https://dalecarnegie.com.tr
Kayıt için tıklayın
QR Code